مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:392023-02-17سياسي

خبر خوب| اجرای طرح«قرار دوازدهم»در کمک به نیازمندان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «قرار دوازدهم» با اهدای بسته های معیشتی به خانواده های کم درآمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ظهر امروز در طرح میز خدمت زنجان اظهار کرد: اجرای طرح(قرار دوازدهم) با اهدای بسته های معیشتی به خانواده های کم درآمد اجرایی می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کشور با هدف اجرای نیت واقفین خیراندیش از محل مساعدت خیرین و درآمد موقوفات با نیت مرتبط با مساعدت به نیازمندان در  روزهای دوازدهم هر ماه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح سراسری قرار دوازدهم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت متمرکز در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کشور  اجرا می شود، گفت: با هدف اجرای نیت واقفین خیراندیش از محل مساعدت خیرین و درآمد موقوفات با نیت مرتبط با مساعدت به نیازمندان در روزهای دوازدهم هر ماه اجرا می شود.

کرمی گفت: طی سال جاری بیش از 2 هزار بسته گوشت و 7 هزار بسته معیشتی توسط بقاع و امامزادگان شاخص و ادارات اوقاف شهرستان های استان زنجان از محل کمک های خیرین و درآمدهای موقوفات در بین اقشار کم درآمد و مردم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| اجرای طرح«قرار دوازدهم»در کمک به نیازمندان

خبر خوب| اجرای طرح«قرار دوازدهم»در کمک به نیازمندان